«Σκοτεινή μου Βανέσα» – Instagram Βιβλιοδιαγωνισμός

Γεια σας !

Το Books&Roses – by Rodanthi Lakka σε συνεργασία με τις Εκδόσεις Ψυχογιός σας κάνουμε δώρο το «Σκοτεινή μου Βανέσα» της Κέιτ Ελίζαμπεθ Ράσελ. Ο διαγωνισμός θα διεξαχθεί στο προφίλ μου στο instagram: @books_and_roses_ και θα διαρκέσει έως τις 21/10 και ώρα 9μ.μ.

Για να λάβετε μέρος:

  • Κάνετε follow το προφίλ των εκδόσεων: @psichogiosbooks
  • Κάνετε folow το προφίλ μου: @books_and_roses_
  • Like στο post του διαγωνισμού
  • Tag ένα φίλο σας. Δεκτές πολλαπλές συμμετοχές αρκεί να αναφέρετε διαφορετικά άτομα κάθε φορά.
    *Αν ο/η τυχερός/τυχερή διαμένει στην Αττική παραλαμβάνει το βιβλίο από το βιβλιοπωλείο των εκδόσεων αφού πρώτα μου στείλει τα στοιχεία του (Εμμ. Μπενάκη 13-15, Αθήνα)- και  στους εκτός Αττικής το στέλνει ο εκδοτικός με courier.

Καλή επιτυχία σε όλους!

Ροδάνθη Λάκκα